• У замовленні виявився заводський брак, недокомплектація, пр

    У випадку прояву заводського браку, ми змінюємо товар/повертаємо кошти повністю за свій рахунок.

    Вам не доведеться платити за доставку ще однієї посилки.

    На складі забезпечено відеоспостереження і чітке ведення складських залишків, тому при згоді компанії до Вашої претензії, недоукомплектований товар буде відправлено Вам у той же день за рахунок компанії

    Компенсація коштів за поворотні замовлення здійснюється на наступний день після отримання компанією Вашого повернення

  • Що робити, якщо товар розіб'ється під час транспортування / доставки?

    Шановні клієнти! Наша компанія несе відповідальність перед покупцем від моменту надходження замовлення до завершення угоди.

    Для компанії не має значення яким способом Ви оплатили замовлення - по передоплаті, або післяплатою.

    При наявності Акту від логістичної компанії про пошкодження товару під час транспортування, наша компанія компенсує Вам зіпсований товар - або компенсацією на карту, або досилаючи / обміном зіпсованого товару.

    Для складання Акту, при віявленні бою, попросіть співробітніка логістичної компании зафіксуваті цею факт на Спеціальному бланку