-
У замовленні виявився заводський брак, недокомплектація, пр
У випадку прояву заводського браку, ми змінюємо товар/повертаємо кошти повністю за свій рахунок.
Вам не доведеться платити за доставку ще однієї посилки.
На складі забезпечено відеоспостереження і чітке ведення складських залишків, тому при згоді компанії до Вашої претензії, недоукомплектований товар буде відправлено Вам у той же день за рахунок компанії
Компенсація коштів за поворотні замовлення здійснюється на наступний день після отримання компанією Вашого повернення
-
Що робити, якщо товар розіб'ється під час транспортування / доставки?
Шановні клієнти! Наша компанія несе відповідальність перед покупцем від моменту надходження замовлення до завершення угоди.
Для компанії не має значення яким способом Ви оплатили замовлення - по передоплаті, або післяплатою.
При наявності Акту від логістичної компанії про пошкодження товару під час транспортування, наша компанія компенсує Вам зіпсований товар - або компенсацією на карту, або досилаючи / обміном зіпсованого товару.
Для складання Акту, при віявленні бою, попросіть співробітніка логістичної компании зафіксуваті цею факт на Спеціальному бланку